Facebook
0Item(s)

Nie masz produktów w koszyku.

Gazele Biznesu

Product was successfully added to your shopping cart.

Regulamin programu lojalnościowego

  1. Aby rozpocząć zbieranie punktów wystarczy tylko zarejestrować się na stronie Gardenowo.pl lub podczas składania zamówienia.
  2. Wszystkie informacje o ilości uzbieranych punktów można sprawdzić po zalogowaniu się, w zakładce Moje Konto - Moje punkty
  3. Za każde wydane na zakupy 1zł klient otrzymuje 1punkt
  4. Punkty za produkty są zaokrąglane odpowiednio w górę bądź w dół, czyli jeśli produkt kosztuje 1,40zł to klient otrzymuje 1 punkt; jeśli produkt kosztuje, 1,60zł to klient otrzymuje 2 punkty.
  5. Punkty naliczane są za każde zrealizowane zamówienie. W przypadku zwrotu produktu punkty zostaną proporcjonalnie odjęte.
  6. Akceptacja punktów po zrealizowanym zamówieniu następuje do 14dni.
  7. Za uzyskane punkty można obniżyć kwotę za zakupy całkowicie lub częściowo bądź wymienić punkty na nagrody.
  8. Nagrody dostępne są w zakładce.. na stronie Gardenowo.pl. W celu otrzymania nagrody prosimy o przesłanie maila ze swoimi danymi oraz wybraną nagrodą na adres punkty@gardenowo.pl. Wybrana nagroda zostanie dołożona do kolejnych zakupów.
  9. Dodatkowe punkty. Za polubienie naszego fanpage na facebooku klient otrzymuje 10 punktów. Za udostępnienie naszego posta na swoim profilu na faceebokuklient otrzymuje aż 30 punktów. W tym celu należy przesłać potwierdzeni do nas na adres mailowy punkty@gardenwo.pl Punkty zostaną doliczone po weryfikacji w ciągu 14dni. Punty za udostępnienie naszego posta na swoim profilu facebookowymmożna uzyskać raz w miesiącu.
  10. Za zakupy dokonane przed uruchomieniem programu lojalnościowego, lub przed zarejestrowaniem się punkty nie zostaną doliczone.
  11. Koszty przesyłki nie są wliczane do punktacji.
  12. W przypadku płacenia za zakupy punktami, punkty nie naliczają się do salda za tą transakcję.
  13. Istnieje możliwość sumowania punktów z naszych pozostałych sklepów (www.zdrowypomidor.pl) w tym celu prosimy o kontakt mailowy: punkty@gardenowo.pl lub telefoniczny.
  14. Nie ma ograniczenia czasowego, punkty nie mogą się przeterminować.