Facebook
0Item(s)

Nie masz produktów w koszyku.

Gazele Biznesu

Product was successfully added to your shopping cart.

Kupującemu przysługuje gwarancja udzielana i rozpatrywana na zasadach w niej zawartych. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień nabywcy, wynikających z niezgodności towaru z umową. Regulacja odpowiedzialności sprzedającego za wady rzeczy zawarta jest w przepisach art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego. Reklamacji podlegają wady polegające na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową, gdy :

1. Nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;

2. Nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;

3. Nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

4. Została wydana kupującemu jest w stanie niezupełnym.

5. Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.gardenowo.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, w terminie przydatności oraz zostały legalnie wprowadzone       na rynek polski.

6. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski.

7. W  przypadku sprzedaży towaru podmiotowi innemu niż klient indywidualny wszystkie produkty objęte są 12 miesięczną rękojmią sprzedawcy (sklepu Gardenowo.pl) na warunkach wynikających z kodeksu cywilnego.

Reklamacje rozpatrywane są w okresie około 7 dni roboczych po dotarciu zgłoszenia reklamacyjnego (zalecany formularz zgłoszenia reklamacyjnego) i towaru na adres Sklepu. W celu złożenia produktu do reklamacji, kupujący zobowiązany     jest do przedstawienia dowodu zakupu (paragon, faktura, potwierdzenie dokonania płatności kartą, wyciąg z karty płatniczej lub inny dokumentu potwierdzający miejsce, dane sprzedawcy i datę zakupu). W przypa       nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkie koszty wyżej wymienionych procedur pokrywa klient.